svart på vitt.

Ja, nu har jag fått nog. har sagt det så många gånger innan, men nu är det allvar. Du visar ingenting emot mig längre, du har blivit så kall och jag klarar helt enkelt inte av det längre. Vi träffas inte, vi pratar knappt och jag vet inte. När jag tänker på att släppa taget så gör det ont i hela mig, vill bara lägga mig ner och somna och inte vakna igen, bryta ihop, men jag kan inte. Jag måste visa mig stark, kan inte visa för alla att de hade rätt hela tiden .. Det kommer bli jobbigt, men jag har de bästa vännerna som kommer hjälpa mig igenom det, vilket är en jäkla tur, skulle inte klara av det själv.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.



Förlåt hörni, behövde skriva av mig och det hjälpte.. dock gäller en hel del av det som står fortfarande, men inte allt!


Har du en annan åsikt?
Postat av: Hanna

alltid skönt att skriva av sig!

kram sötnos :)<3

2010-03-14 @ 16:45:14
URL: http://vetement.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0