Sverige består av IDIOTER.

asså fyfan! jag är så jävla pissed off på sverige nu alltså! Tänker inte nämna ett enda jävla namn nu, men såhär är det iallafall.

En kompis typ låtsas bror, eller ja han är som en bror för henne. iallafall, han kommer ifrån ryssland, men han flydde därifrån pga något, vet inte varför. och så har han bott hos min kompis och hennes mamma&pappa och så, men nu ska han skickas tillbaka till ryssland, där det inte väntar honom något trevligt precis, vill inte säga vad, men det är iallafall inte trevligt.

Det är en kortfattad version av det hela.

Liksom, dom tar in idioter som våldtar tjejer, och tänder eld på skit och som är kriminella, men en kille ifrån ryssland som är en av de snällaste jag känner, som är så jävla långt ifrån kriminell som man kan bli typ, HAN får inte stanna :o de andra får stann "för de kan ju bli bombade" men HAN, som kommer att få vara med om något som INTE är trevligt, HAN skickar dom tillbaka :o

Alltså jävl f****r! :@ är så sjukt jävla fucking pissed off så jag vet inte vad jag gör snart. HÄNGA DOM JÄVLARNA ÄR VAD JAG VILL.

Förlåt, var tvungen att skriva av mig. Inget att bry sig om egentligen, personlig skit.


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0