braaaa dag!

Hej på er!
Äntligen hemma nu!
Varit hemma i kanske 40 minuter, men jaja!..
Bränt 500 kr i stan idag, INTE BRA! har kanske 200 kr kvar nu .. Men ska nog lämna tillbaka antingen mascaran eller tröjan jag köpte, vi får se! ..

Blir dock jäkligt sur på att de kostar så jävla mycket och åka buss :s 90 spänn för tre buss turer :s (behövde inte betala på vägen hem, han visste inte hur man gjorde, smarta jävel.)

Skolan var väl helt okej, trött som satan dock, och min jävla mattelärare, han är dum i huvudet!! bara för att jag lämnade in mitt matteprov men bad att få fortsätta nästa lektion så sa han att allt jag inte fyllt i på första lektionen räknades som fel och då får jag inte fylla i dom, så icke godkänt på algebra och Funktioner provet (y) jävla roligt. Så jag och Clara tog oss en sväng till rektorn för att ta ett snack med han om matteläraren.. Gick väl sådär, men rektorn skulle prata med honom iallafall.. hoppas fan det blir ändring på skiten. Hade VG i matte ända tills jag bytte halvklass, nu har jag bara G och matteläraren jag har nu förklarar på gymnasienivå så att jag inte fattar någonting och då ber man ju inte om hjälp heller. FAN OCKSÅ. blir så jävla lack på haaaaan! förlåt bloggen ..

Resten av dagen flöt väl på som vanligt, fast på Franska lektionen fick jag värsta utbrottet på våran vikarie vi hade idag, hon är dum i huvudet hon också. haha fast det var lite kul, för efter att jag sagt en jävla mening på franska så trodde hon jag var värsta geniet (y) Ska väl inte klaga dock ;)

Efter skolan blev det borås iallafall, lämnade in mobilen på lagning och sedan blev det donken för käk. Mums, gött och få tjocka i sig lite flötig mat, haha! Sen apoteket för att köpa läppsyl och sedan Knalleland, Kollade på skins till min dator, och köpte mig en tröja, ett halsband och en mascara .. Men tröjan åker nog tillbaka till affären dock :/ menmen ..

Självklart så missade jag och Mikaela bussen hem så vi fick vänta i en timma på nästa buss, så vi drog till donken för att köpa en cola och så, satt där och tjöta lite.. slapp ju som sagt betala på bussen hem, de va nice iallafall (:

Är jäkligt härligt att vara hemma nu iallafall, och om 20 minuter ska jag slänga mig i sängen och spela in Borås vs Leksand, loveit Måste ju ha matcher att kolla på i sommar vet ni ;) bara en hemma match kvar nu dock :(  Försöker få pappa att vilja åka till bofors på fredag men vi får se hur det blir med det .. hoppas på det iallafall!

Blev ett jävla inlägg det här, men kände för att skriva myycket nu! ;)

Förresten, det var en hel hööög med snygga killar på stan idag, en riktig snygging som betjänade oss i telia butiken, mums! haha (: och en i Telenor butiken i knalleland var också muuums! hahaha! (:

Men vi hörs imon hörrni!


men först, en random bild ;)
Kissessss'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0