@home

Hej på er! =)
Nu är jag äntligen hemma, eller har varit hemma ett tag, men har ätit lite och så :)

Gymmet idag var helt toppen! så skönt att köra igång igen och gud vad jag saknat det! Men en påminnelse till mig själv är att komma ihåg att raka benen innan jag ska gymma nästa vecka!! haha, skulle gjort det igår men blev aldrig av och så kom jag på det imorse, men då var det ju försent .. fan! haha ;) Ingen som kollade på mina ben dock, tur det!

Fick ett sms ifrån telia för någon timma sedan med, min mobil är lagad och finns nu att hämta hos Telia butiken i borås, härligt! Ska på utvecklingssamtal imorgon efter skolan så kanske kan flirta lite med pappa så att vi kan åka och hämta den efter utvecklingssamtalet imon, *hoppashoppas* tihi =)

Men jag har ingen lust alls till att blogga idag, är ur trött! så vi hörs imon!

Kisses'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0