This is my life

Hej på er! :)
Orkade aldrig blogga igår, eller jag hade bloggtorka helt enkelt! Vi får se om det blir bättre idag iallafall! :)
Igår blev det minsann inget plugg, precis som jag trodde, haha! Istället möblerade jag om i mitt rum, bilder kommer i slutet av inlägget :) Och på kvällen blev det ju självklart melodifestivalen, var ju final! Jag hejade mest på Ola faktiskt, röstade 11(!) gånger på honom, och 1 gång på Eric som också var riktigt bra :) Men att Anna vann tycker jag är rätt faktiskt, hennes låt är kanon! Fast min mamma höll inte med precis .. hahah! hon börja skrika massor bland annat väldigt fula ord och hoppa som fan på golvet för att inte Salem Al Fakir vann .. Förstår ni varför jag inte gillar Alkohol? uscha!.

Idag dock måste jag nog klämma in lite plugg, får se om jag orkar dock! .. Vaknade vid halv sju(!) och kunde inte somna om, inte alls roligt! Men det är nog bara bra att jag vaknade tidigt, då kanske jag kan få lite plugg gjort, ja vi får se :) Här får ni två låtar ifrån melodifestivalen iallafall :) Och bilderna på mitt rum kommer i ett nytt inlägg! :)


Anna Bergendahl - This is my life


Ola Svensson - Unstoppable(the return of Natalie)

Kissesss'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0