my day

Hej igen! :)
Nu har jag duschat och ätit, härligt!
Skolan idag var helt okej, var lite smått sur ett tag dock, men hade mina anledningar! Som tur finns det folk som gör det bättre♥ Hade även ett möte med Eva(Kuratorn) om hur det blir när jag ska ut och prata med de 6or som ska börja i Ätradal nu i höst på fredag&Tisdag :)

Fick även veta hur det gick på de svenska Nationella proven, fick VG som betyg i hela svenskan, var skönt att slippa oroa mig mer nu! :) Men imorgon har jag två nationella prov :o skrivning i engelska imorgon vid 8, och sen har jag även muntliga provet i engelska, sista lektionen kommer vara så trött då dock .. :/

Har även fallit för en sångare vid namn Francis Cabrel, han är fransk och sjunger då alltså på franska, men hans låtar, de är helt underbara! ni får några här nedanför så ni också kan njuta!♥

Francis Cabrel - Je L'aime A Mourir

Francis Cabril - Je T'aimais, Je t'aime et Je t'aimerai

Glöm inte heller ställa frågor till min frågestund, det gör du här

Vi hörs senare ikväll tror jag, Pussss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0