pusssssss

Nu är jag back in buisness, har sovit en stund, kollat halva new moon och även spelar wii med min underbara broder! :)♥

Skolan idag var helt okej, slapp idrotten eftersom jag skulle till Dalum och prata med Sexorna med kuratorerna(heter det verkligen så?) och Christoffer som jag brukade gå i samma klass med skulle med också! skoj som fan var det, och inte alls så pinsamt jag trodde det skulle vara, var super nervös innan men ja som sagt var det inte alls jobbigt :) Efter det bar det av tillbaka till skolan, och så flöt dagen på. När jag slutade kom pappa och hämtade mig, och så handlade vi lite mat och sen åkte vi hem och så :)

Ikväll ska jag låna min brors tv och kolla hockeyn, ska bli najjjs :) haha, bloggar mer då!♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0