Svaren! :)

Då kör vi på svaren ifrån frågestunden!

Hur långt är ditt hår, i cm? (ja jag vill vara jobbig just nu!) :P
Oj, jag har ingen aning, hm, det går iallafall en bit nedanför axlarna :)

Favoritlåt?
hm, byter låt heeela tiden verkligen, men jag älskar "Over you - Daughtry" och Marilyn manson låtar är aldrig fel :)

Favoritskådis?
Alexandra dåååå .. vad jobbig du ska vara, haha! Jag vet faktiskt inte, en snygg kille och jag gillar honom direkt, haha!

Vilken kille är den snyggaste skådisen?
Gud, ingen aning, Robert Buckley ligger högt upp på min lista iallafall :)


Vilket är ditt favoritplagg?
Oj, Mjukisbyxor och leggings är några favoriter, annars en stor tröja eller en tunika eller liknande till ett par leggings och min outfit är fullbordad :)

Vad gillar du mest, rosa eller röda hjärtan?
Röda, definitivt, det är mer "kärleksfullt" tycker jag, gulligare på något sätt :)

Lust att ta en fika någon gång? :)
Gääärna, skulle vara gryymt kul =)

Skulle inte du kunna köra veckans blogg någon gång? :)
Det kan jag nog göra, får vänta lite dock, mycket i skolan nu men såfort det lugnar ner sig så :)

är du singel?
Ja, det är jag! Tack och lov för det haha! :)

Är du lycklig?
Ja, skulle du frågat mig för tre dagar sen, så NEJ! men med de underbara vänner jag har, så kan jag inte vara annat än lycklig! :)

hur går det i skolan?
Det går framåt faktiskt, många Nationella prov osv, men de Svenska&engelska är avklarade iallafall :)

Kan du börja med Hiss&Diss?
Jag kan försöka, mycket i skolan nu dock, men kan nog allt försöka :)

Hur mycket tänker du på hur du ser ut? Kroppen osv?
Jag tänker sjukt mycket på hur jag ser ut faktiskt, Tycker jag att jag ser "tjock" ut i ett klädesplagg så slänger jag det diiirekt! Dock vet jag att jag inte är tjock, men har alltid varit rädd för att folk ska tycka det!..

Ser mig själv inte som på bilden dock, jag vet att jag är smal och ser inte mig själv som en "tjockis"!

Vad använder du för smink?
Hm, jag använder bara Mascara nu för tiden, ibland slänger jag på mig lite rouge med, men det är allt.

vilken är din favorit butik?
Oj, ingen aning, H&M har gått och blivit lite av en favorit nu det senaste :)

har du fler killkompisar än tjejkompisar?
Hm, ja det tror jag nog! Trivs så sjukt mycket bättre bland killar, för de bryr sig inte om hur man ser ut, och de kan förstå när man är ledsen över en kille. Dock trivs jag jättebra med tjejer också!

Har du fått veta om du kommit in på gymnasiet än?
Faktiskt inte, jag väntar med spänning!

hur många besökare har du om dagen ungefär?
oj, det senaste har jag haft runt 10-20 st, jag bryr mig inte om hur många besökare jag har, jag bloggar endast för att det är roligt.

Favorit land?
Turkiet, om man tar bort alla jobbiga och läskiga turkar då, haha! ;)

Favorit mat?
Pizza/Kebab tror jag, Tacos gillar jag skarpt med! :)

favorit djur?
Ingen aning, gillar de flesta :)

Hur ofta äter du?
Oj, jag är ur dålig på att äta faktist, äter runt 2-3 gånger om dagen kanske.

Hur ofta tränar du?
Minst en gång i veckan på gymmet, sedan på idrotten och lite smått hemma ibland med :)

hur lång är du?
Jag är runt 165 :)

hur mycket väger du?
Ingen aning, pendlar mellan 49-50 kg.

är du naturligt brunett?
Ja, dock färgar jag det mörkare!

ska du göra något speciellt i sommar?
Jag ska antagligen sommarjobba, och sen ska jag åka till turkiet i två veckor! :)

Kan inte du börja med olika listor? typ "10 sanningar" eller något?
Det kanske jag kan, får dock vänta isåfall, mycket i skolan förtillfället.

Vet du vad du ska ha på dig på skolavslutningen?
Ingen aning, ska börja leta lite smått snart har jag tänkt :)

Hur känns det att gå sista terminen på grundskolan?
Det är underbart! men väldigt mycket som händer på en och samma gång känns det som ..

Hur mycket tid lägger du ner på din blogg ungefär?
Inte så mycket faktiskt, försöker att prioritera skolan just nu nämligen.

Hur gör du din header?
Jag brukar använda Picasa, som är ett program av google typ, ur bra ! :)

Är du oskuld?
Ja, det är jag och har inga planer på att ändra på det på ett bra tag.

Läser dina föräldrar din blogg?
Jag vet faktiskt inte, men jag tror och hoppas inte det.

Om nej, varför inte?
Jag vill det faktiskt inte, då jag skriver endel saker här som jag inte vill att dom ska veta, inte så smart, jag vet ..

Varför gillar du hockey så mycket? varför har du aldrig börjat spela? och Vad är det med hockeyn
som du gillar?
Oj, ingen aning varför jag gillar det, men när jag väl uppmärksammade sporten istället för killarna, så föll jag direkt, älskar tacklingar och sådant! Och stämningen, den är oslagbar! Jag har aldrig börjat spela för att jag dels upptäckte det lite för sent, var runt 13-14 och då kändes det som att det var försent att börja, och sedn gillar jag inte damhockey, då man inte får varken tacklas eller skjuta slagskott tydligen...

Trivs du med ditt hår?
Ja, det gör jag, ska dock köpa hårförlängning snart är det tänkt =)

Vad hände med din lugg?
Jag har egentligen lugg fortfarande, bara det att när jag klippte den i januari någon gång, så blev den för kort så jag ville låta det växa lite, sen när jag ville ha lugg hade den blivit för lång! haha!

Vad gör du med ditt hår för att det ska se så fint ut?
Jag vet faktiskt inte, jag duschar varannan dag ungefär, och använder oftast ett "color protection" schampoo och tro det eller ej, mitt hår är underbart! :)

Har du någongång ångrat att du börjat blogga?
Flera gånger, och har försökt slut massor med gånger med, men lyckas aldrig!

har du någongång skrivit något som du nu i efterhand ångrar?
JA! skrev ett inlägg på min förra blogg om min pappa, vilket jag ångrar stoort! Dock är det nog ingen som minns det, och jag har tagit bort det nu, men jag skrev inget snällt om vi säger så.

Där har ni svaren, hoppas ni är nöjda med dom! :)
Nu är det hockey på tvn som väntar på mig! ;)♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Alexandra

Säg bara till så bokar vi in en dag att fika på! :)

2010-03-28 @ 20:21:26
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Och den bilden på din snygga skådis, han var INTE snygg :O

2010-03-28 @ 20:22:37
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0