trevvvvligt

Godmorgon på er!
Jag är så sjukt jäävla sleten idag, men kvällen igår, var så jäkla toppen♥
Kan ta dagen igår lite kortfattat sådär :)

vid typ tre,fyra någon gång så tog jag och Malin min moppe till fristad, haha vilket äventyr det vaar! Sen kom vi hem vid typ fem,sex =) Sen åt hon hemma hos sig och jag hos mig, sen gick jag ner till henne vid hm, sju kanske? och så började vi kolla på new moon, men sen blev det tråkigt så vi bad Claes komma, så han kom med sin traktor och hämtade oss, sen åkte vi till Erik och hämtade honom, så tillslut satt vi fyra st i Claes traktor, det var helt sjukt alltså! sen åkte vi omkring i Hökerum och lite sånt, sen drog vi hem till Erik och kollade film och lite så, sedan blev det till att åka hem till Malin och kolla film där, trevligt värre var det verkligen! Sen kom jag hem runt två, bara det att när klockan "slog" två inatt, så blev ju klockan tre, eftersom det blev sommartid inatt :)

Idag måste jag dock plugga, sugsugsug menmen.. Har inget val :/ jaja, ska sätta igång nu, vi hörs sen♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hej hittade hit o tänkte att jag lika gärna kan vara trevlig o önska en bra söndag!

2010-03-28 @ 13:12:46
URL: http://snookie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Låter som en helt underbar kväll ! :)

2010-03-28 @ 20:23:19
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0