saturday!

Godmorgon på er! :)
Satt precis och kollade igenom bilderna jag skulle slängt upp igår, men det var endast 3 hyffsat bra bilder ;o Men de bilderna slänger jag upp här iallafall :) Har precis kommit upp ur duschen, skööönt! och nu ska jag städa lite, och sedan lägga mig och läsa min bok jag beställde som handlar om tsunamin i Asien 2004, men vi hörs senare, då jag måååste komma ihåg att slänga in en dagens! :)


jaa, haha mina skoor&mintröja och mina byxor, haha vet inte varför jag slänger upp denna bilden, men jaja! :)


Vi hällde i Natrium&Kalium i vatten, de lyste fiiiint! ;)


Solen lyste så jäkla fint, och värmde gjorde den också, är våren på väg nu tro? :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0