7 Mars

Hej på er! :)
Jag är nyss hemkommen ifrån Visko i Skene, jag åkte dit med Emma, Fia och Elias trevligt värre! Blev dock inga skor, har nog tillräckligt ändå ;) haha! Men nu ska jag strax åka in till hockeyn!..

Dock så är dagen jag verkligen inte vill ska komma här .. Sista matchen för Borås HC, och även sista matchen för Kapten Mikael Hultqvist..

Känns helt ofattbart att säsongen är över redan, och att hulken ska sluta gör det bara värre! Han har altid varit lite av en favorit hos mig, han gilar också tacklingar .. ;) haha! Nej, men jag vet inte, "fick upp ögonen för honom" när jag började kolla på hockey säsongen 07/08, kommer inte ihåg hur, kommer inte ihåg varför, men han har varit min favorit en lång tid!♥ Han har spelat 8 säsonger i Borås HC och de sju senaste har han varit kapten, och vem ska ta över nu? jag vill inte ens veta! Usch, kommer gråta så sjukt mycket ikväll, hemskt!

För ca 2 år sedan, den 19 Februari 2008 meddelade Hulken att han skulle sluta, så grät jag massor, men sedan den 3 April 2008 kom beskedet att han skulle fortsätta, ååh det var min lyckodag verkligen, jag sprang omkring och hoppade och var överlycklig, klockan 6 på morgonen!

Och nu får jag säga Tack till Mikael "Hulken" Hultqvist! Du har verkligen gjort Hockeyn värd att se på, och lycka till i framtiden med karriär och familjen :)

Jag måste byta om nu, så vi hörs senare! :)

Kissssssses'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0