@Clara's place

Hej på er!
Sitter hemma hos clara nu (:
Ska sova här inatt, skulle berättat det för er igår men mådde inte så bra och ja de var inte min dag helt enkelt .. Menmen! Idag tog jag nya tag och är nästan helt på topp! :D Har bara liite ont i huvudet och har blivit lite förkyld med, men de är ju inget farligt alls! (: Har varit en helt okej dag idag faktiskt, idrotten var väl sådär men resten har vart rätt nice (: Johan lånade Claras moppe och åkte och köpte Cola till mig, tihi taaack älskling!♥ Sen åt jag och Clara upp lite av hans choklad som han var dum nog att lämna i mitt skåp, haha! (;

Ja, nu ska vi äta, och sen bär det av till Ulricehamn för att jag behöver prova en klänning och sen måååste jag köpa nytt läppsyl ;) haha! Bloggar säkert mer ikväll, och om jag tar några mobil bilder(fick inte med mig kameran!) så slänger jag säkert upp dom imorgon om jag orkar!

Senare ikväll när vi kommer hem ska vi även plugga, de blir väl sådär men man måste ju.. menmen! Jaja, vi hörs senare! (:


Random bild!!

Puuuusssss♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: lucke

söt bild :D

2010-05-27 @ 16:01:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0