coooooold

Sådärja, ett helt vanligt inlägg nu!
Heeeej på er! :)

Dagen har varit bra faktiskt, vaknade ju upp hos clara imorse, fixade mig och sen åkte vi vid 20 över sju. Hade idrott första lektionen men slapp det. Sen hade jag svenska, gick bra faktiskt. Började skriva på en insändare/Argumenterande text, blev en halv sida idag iallafall. Sen hade vi Hemkunskap, gick inte första halvan, mådde så jäkla dåligt.. Sen hade jag muntliga Nationella i matte, gick faktiskt bra tror jag! (: Sen gick jag tillbaka till hemkunskapen, åt maten som clara lagat, as gott! Sen slutade vi där och så gick jag och va med Johan en stund, sen hade jag musik och sen åkte jag och Clara in och gymmande, göötttttt! Sen åkte hon hem och jag åkte till Hökerum och var med Johan, fyfan jag är frusen än ;o och det är över en timma sen jag kom hem .. yyyscha!

Men nu ska jag åka till fristad och köpa cola och godis, hörs när jag kommer hem igen!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0