förlååååt!

Förlåt älskling, jag vet att jag är riktigt jobbig när jag är sur och sjuk ..

Jag älskar dig så otroligt mycket, trodde knappt det var möjligt att känna så här .. Jag blir alltid lika glad när jag ser dig, och jag är så sjukt lycklig när jag är med dig, du gör alltid min dag bättre! dock hatar jag att det alltid är du som får skiten när jag är sur och mår dåligt, för de är inte rätt .. Vi har verkligen varit till och från i flera månader, men nu känns det så jäkla bra, jag hoppas verkligen du känner likadant .. Jag älskar dig, du är bara min!♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Joel

tack:D:D:D

2010-05-31 @ 23:47:25
URL: http://fuckwithyou.se

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0