Hiss&Diss

Hej på er!
Nu slänger jag upp en Hiss&Diss för jag är så jävla tjurig!

Jag Hissar:
• Kärlek!
Det finns ju inget som är bättre än att vara kär!? ♥
•Mat!
Åååh, mat är ju såå gott, även om jag inte äter så mycket, haha! Nej men all mat är faktiskt inte god, och så är det bara. Men det finns en maaassaaaa gott!
•Bra vänner!
Det finns inget som är bättre än bra vänner som lyssnar när man mår dåligt och alltid finns där, oavsätt vad som hänt. Jag har de bästa!♥

Jag Dissar:
•Sena busschaufförer:
ÅÅÅH! får verkligen rådamp när busschauffören är sen. Det är sagt att bussen ska vara vid skolan vid 14.50, och åka därifrån vid 15.00, Håll de där jävla tiderna då. Plus att han som Alltid är sen, skyller det på OSS när han blir sen till sin jävla körning han har i Borås. CP.
•Hunger:
Jag hatar att vara hungrig! Jag blir alltid tjurig och grinig när jag är hungrig, och eftersom skolmaten inte går att äta, så är jag det ganska ofta nu för tiden ..
•Dryga människor:
ååååh, dryga människor som inte förstår vad man menar, och som alltid ska prata när man satt i hörluren i örat. Sitter man med hörlurarna i öronen så vill man faktiskt inte prata. END OF STORY.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0