Jag är inte den som tar åt mig..

Inte i första taget iallafall. Men idag, fyfan!

Mådde/Mår så sjukt jävla dåligt iochmed att jag har gått och blivit så jävla förkyld och skit, så jag gick inte på min hemkunskap för jag skulle åka hem egentligen, men de typ snurra i huvudet och jag va nära på att börja gråta ett antal gånger för att jag mådde så jävla dåligt, så jag vågade inte köra hem då, hur smart är de att köra när de snurrar i huvudet liksom?! Sen så ropade en av mina lärare in mig på personal rummet och fick rå damp för att jag inte va på hemkunskapen och tyckte inte att det var en ursäkt att jag hade feber och skit? :s Sen tyckte hon att de va så dåligt att jag satt i Johans knä och skit, plus att hon börja snacka om att jag SKOLKAR så jävla mycket ?! jag har inte skolkat en enda jävla lektion på hur länge som helst, men orkade inte tjaffsa med henne så gick därifrån sen. Sen vid halv ett typ åkte jag hem, skulle gått på Musiken men jag orkade verkligen inte.. Nu sitter jag här med feber värk i benen, huvudvärk, täppt näsa och ont i halsen som fan, skit kul(y).

Kollar på New moon igen, love it♥
Saknar älskling som fan ;(♥
Hörs senare!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0