Mina Tankar

ååh, på sista tiden har jag verkligen känt mig otillräcklig. Skolan går åt helvete, och jag spenderar nästan all tid i skolan med Johan, vilket får mig att känna som att jag struntar i mina vänner. Jag struntar i alla läxor, gör inte som jag bli tillsagd och när mina föräldrar behöver något så finns jag inte där för dom.

Jag hatar det, men vet inte vad jag ska göra för att ändra på mig :( Liksom, jag vill ju vara med Johan så mycket som möjligt, men hur sjuttsingen ska jag kunna balansera all min tid? Hur ska jag få allting att gå jämt ut? ååh nu sitter jag och bölar som en tönt igen.. Det är verkligen omöjligt att få tid till allting, skolan och läxorna tar ju sin tid, sen okej, jag sitter jääävligt mycket vid datan, men vadådå? hur jävla mycket annat finns det att göra då? Ja visst jag skulle kunna vara med mina kompisar, men seriöst?! Jag bor i en liten jävla håla, och för det mesta så är alla andra upptagna när jag kan va med dom.

Sen att skolan går åt helvete är väl kanske mitt fel, men fan, prova va så jävla skoltrött som jag är då. Det är helt jävla omöjligt att jobba och va duktig på exakt alla jävla lektioner. Tänk er att sitta på en lektion, man är trött och vill bara där ifrån, och så har ni en pojkvän/flickvän som går på samma skola och som har rast just när du sitter på den lektionen. Det är inte det lättaste att stanna kvar på lektionen då inte.

Att jag inte finns där för mina föräldrar är ju mitt fel, men jag orkar verkligen inte vara alla till lags, det går bara inte. Alla förväntar sig att jag ska gå ur nian med flera VGn och några MVGn, men det går bara inte. Jag måste sätta mig själv först ibland, och jag gör det alltid vid fel tidpunkt verkar det som .. gaasssshhhh.

Förlåt mig bloggläsare, men jag var tvungen att skriva av mig.

Har du en annan åsikt?
Postat av: Clara

det stämmer inte Sötast...

du struntar aldrig i mig!

och jag tänker hjälpa dig♥

2010-05-08 @ 14:54:03
URL: http://enkaxignittifyra.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0