MorrrrN'♥

Godmorgon på er! :)
ihihi, jag som sovit as dåligt hela veckan har sovit skitgött inatt! :D
Det trodde jag verkligen inte att jag skulle ;) haha!
Clara är nere hos sina hästar men jag slapp följa med, puuhhh! hahaha
Blir ju som jag skrev igår inte någon idrott för mig idag, tur det, har världens huvudvärk .. menmen! På hemkunskapen ska vi ha nationella prov också, Muntliga matteprovet.. Inte något jag ser fram emot iallafall, men jag överlever ju (:

Nej, nu ska jag ta mig ur sängen och leta kläder till idag, kunde inte bestämma mig i torsdags, så slängde ner lite alternativ (; Vi hörs när jag kommer hem idag, ska nog gymma så blir väl runt 4 kanske :)♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0