rooooooolf! :D

Hej på er!
Förlåt för min usla bloggning, men jag har sååån träningsvärk i magen, och sen har jag städat och så ..
Vet ni vad? Pappa köpte en fisk till mig, och vet ni vad den heter? ROLF! :D
Haha, bästa namnet ever ju! :D ska leta upp en bild på google på den så ni får se hur den ser ut! :D

Så här ser Rolf ut;

Vad söt han är va? (:

Haha, Snart kanske Johan kommer hit, eller ja, om jag låter han, för han har fått för sig att han kanske ska GÅ hit :o haha! han är så gullig♥

Nej, men jag bloggar senare ikväll istället, ska sätta mig och gå igenom alla mina bilder jag har på min dator (:

Pusssss'♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Alexandra

Riktigt snyggt namn! ;)

2010-05-08 @ 17:33:59
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0