sunday

Hej på er!
Känner att jag har varit jävligt dryg idag, men är så jäklans trött! haha.
Har inte gjort så värst mycket idag faktiskt. Pontus kom hit som ni vet, vi stod och pratade massor, och sen åkte vi en sväng med hans epa, och sen satte vi oss på en bro full med många av våra minnen och så började vi prata om massa olika samtalsämnen som vi fick upp på "samtalsamnen.se" :) Sedan drog vi hem hit och han åkte vidare. Vid halv sju drog jag till Fristad och handlade lite, mamma behövde mjölk :p

Just nu sitter jag och älskling och har frågestund fast via sms, haha♥

Nu ska jag kolla film sen sova!

natttiiiiih♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0