Svaren till frågestunden

Nu kommer svaren till frågestunden! :)

hur mycket gillar du mig:)
Obeskrivligt mycket!<3

har du varit otrogen någon gång
Yes, de har jag, men inte mot dig .. Mitt livs värsta misstag. Inget jag någonsin tänker göra om iallafall.

och om du har det behöver jag vara orolig när du träffar dina kille kompisar?
Det behöver du inte, jag hatade mig själv för vad jag gjorde då, och jag tänker aldrig göra om det igen. Mina killkompisar är inget annat än kompisar, och jag tänker inte göra något med dom. så nej, du behöver inte vara orolig.

har bloggen ändrat dig som person?
Njae, lite kanske, men inte mycket isåfall.. Det är inget som jag märkt av iallafall.

Hur länge har du och Johan varit tsm nu? :)
1 Månad var det igår tror jag, haha! har ingen koll känner jag .. :)

Om du skulle få vara med i TV, vilket program vill du va med i då? :)
oj, bra fråga.. Ingen aning, skulle vilja vara med i antingen en Talkshow, eller någon dokusåpa.

Hur många par skor har du?
puhhh, kan verkligen inte räkna så långt, haha! jag har skor i överflöd verkligen. ;)

Favoritdryck?
Coca Cola, lätt! dricker det så ofta som jag kan och får, haha! :)

Om du har druckit alkohol, vilken drink eller dryck tycker du bäst om? :)
Jag har druckit alkohol några enstaka gånger, men aldrig druckit mig full eller så. ska jag dricka Alkohol så är det cider som gäller! (:

Favoritfilm?
hm, finns ju sååå många! men en film jag inte kan tröttna på är New moon, och sen gillar jag Stolthet och Fördom med, så sjukt söt är den! :)

Är detta din första blogg?
Nej det är det inte, har haft flera st innan, men aldrig blivit nöjd :p

Hur går de mellan dig och din pojke?
Det går suuper! iallafall enligt mig, haha! :)

hur gammal e du :
Jag är 15 år, fyller 16 den sjunde augusti :)

va e det bästa som har hänt dig
Oj, det finns så mycket, men Musik överhuvudtaget är bland det bästa, och alla mina underbara vänner jag har.

Vad tänker du på just nu?
haha, jag tänker på vilken låt som kommer efter låten jag lyssnade på nyss.. Det blev; Markus Krunegård - Jag är en vampyr.

Vem är mest irriterande av dem du känner. Lista de 10 mest irriterande med den värsta överst!
Clara lilla gumman, jag behöver inte göra en lista, du vet redan att det är du, haha! du är bra gumman!♥

När du gick i typ 6;an så var du väldigt mycket med lärarern Jocke.. ?
Varför, och hade ni typ ett förhållande?
Eller varför var ni så mycket med varandra och gjorde så många grejjer tillsammans?
typ; bio, skidbacken, och ja massa! ??

Haha! vilken jävla fråga. Anledningen till att jag var mycket med Joacim är personlig, en familjegrej jag inte tycker att ni som läser min blogg behöver veta. Men NEJ. Vi hade verkligen inte ett förhållande, han var ett stöd åt mig, och han hjälpte mig igenom en väldigt svår tid då. Jag gick i femman, hade one hell of a secret och hade ingen att prata med det om. tillslut brast det och han fick veta allt. Han brydde sig och hjälpte mig igenom det. End of story. Jag vill inte låta elak eller något sådant, men den anledningen är väldigt personlig, och jag funderar mest över vilken jävla fråga det här var. Haha!

Har du skolkat?
Ja, det har jag, haha! flera gånger nu faktiskt.

Har du brutit något?
Ja, min handled. Ett år sedan jag bröt den idag faktiskt.

Vad har du för ögonfärg?
enligt Johan så är dom gröna "längst in" vid pupillen, och blåa utanför det gröna. ja Blå gröna säger vi, haha! :)

Hur lång är du?
Jag är runt 165 cm lång.

Skostorlek?
36/37.

Har du rökt någon gång?
Yes, det har jag. Ännu ett av mina misstag.

Har du några syskon?
Ja, jag har två bröder.

Vad gillar du mest med att blogga?
oj, jag gillar att jag kan dela de flesta utav mina tankar med andra, utan att behöva säga det högt. Jag kan förklara saker för folk här utan att behöva se ansiktsuttrycket på dom och sånt.

vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Ooooj! det första jag hade gjort hade varit att skicka in en ledighets ansökan och sen ta första bästa resan till ett varmt land och shoppaaaaa! :) haha!

Hur träffades du och Johan?
Jag och han började i samma klass i 4:an när jag bytte till hökerumsskola, och ja sen gick det som det gick, haha! :)

Vad har du för bh storlek? använder du push up? ;)
runt 75B för det mesta ;) Jag använder alltid push up, hatar "vanliga" Bhar. haha!

Varför har du och Johan varit tillsammans så många gånger?
gjort slut, blitt tillsammans, gjort slut, blitt tillsammans och så?
varför inte vara tillsammans eller inte lixX??

haha! vi har väl svårt att bestämma oss? haha, nej men vi krånglar mycket! ;) Men jag kan ju lugnt säga att hade vi inte hålla på fram och tillbaka så mycket så hade det inte varit så som det är idag.

har du någon gång gillar någon lärare?

Nej, Nej och åter Nej. jag har aldrig gillat någon lärare.

Tror du Johan är den rätte för dig?
Jag vet inte. Jag är inte ens säker på att jag tror på att det finns någon som är "den rätte" för mig riktigt. Det märker i helt enkelt! :)

Har du haft sex ?
Nej det har jag inte.

Om inte varför inte?
Jag vet att jag inte är redo
för det än. Och jag känner mig själv tillräckligt bra för att veta att jag inte vill ha det heller. Eller jo, det klart jag vill ha det, men jag skulle inte klara av det just nu. Jag är inte sån så att jag tänker att "nu är jag över 15, nu ska jag ha sex" verkligen inte. Jag tänker vänta tills det känns 100% rätt för mig att ha det. och om inte en kille kan acceptera det så kan han dra åt helvete. haha!


Tack för alla frågor! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0