tiiihii

Godmorgon på er!
Titta här, jag börjar blogga igen! (:
Men inte riktigt lika mycket som förut dock..

Igår va jag i skolan på kvällen också, för 6orna skulle komma till ätradal och få reda på sina klasser och sånt. Fick veta en massa saker utav de andra BDOarna som jag inte hade en aning om, om andra människor som jag redan känner och som går på ätradal redan. En grej jag fick veta stör mig något så enormt, men jag får försöka glömma det bara ..

Idag är det typ, en dag där vi nior kan antingen vara i skolan och plugga hela dagen, eller så kan man vara hemma och plugga. Ja, och eftersom jag är uppe nu, så ska jag till skolan och plugga, kommer antagligen inte plugga om jag skulle vara hemma, och jag har inte råd med att inte plugga just nu känner jag.. Liiite för mycket i skolan just nu.

Jag har precis ätit frukost, och ska börja ta på mig kläder strax, gööött. haha, är så jääkla trött. I eftermiddag när jag kommer hem så spelar Sverige mot Danmark i VM, dock ska jag klippa mig vid halv 5 så jag missar hur mycket som helst på matchen :( det gillar vi iiinte. menmen.

Jaja, nu måste jag börja göra mig i ordning, jag ser ganska katastrof just nu känner jag, haha!

Puss på er!♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0