tonight

Hej på er!
Jag mååååste bara berätta om er vilken jävla kväll jag haft!
I Borås hittade jag två klänningar som jag ska åka in i helgen och prova för övrigt!
Iallafall, åkte till hökerums affär för att möta emelie där, och så gick vi bort till slottsvallen, kom precis innan matchen började typ, hade så sjuk kul, satt och skrattade och pratade som bara vi kan :) Sen började det små dugga lite och då satte vi oss under tak, och där kom emelie med världens bästa grej, här har ni våran konversation;
E: iiida, har du träffat Johans orm?
I: HAHAHA! Men lilla emelie, Nej de har jag inte! x)
E: Har du inte ens hälsat på den?
I: Neeeeej hahahaha! de har jag inte xD
E: Men har han en stor eller liten orm då?
I: jag veeeeet inte! hahahahahaha!
E: men har han hälsat på din mus då?
I: HAhahahahah! Nej de har han inte lilla lilla du!
E: Meeeen .. DU!!!!????
I: Jaa lilla Emelie?
E: Finns det Håriga ormar? ;o
I: meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! HAHAHA!
BÅDA: HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!


Fyfan vad kul vi hadeeee! Och jaaa, efter matchen fick jag veta att Johan och de flesta hörde oss, hahahah!
Jaa, det blev 4-4 iallafall, och efteråt ville Emelie äta "Gröna grönsaker" hahahaha, för de som inte förstår vilket borde vara de flesta, så hade de lag som Johan och dom spelade mot gröna dräkter, och ja "GRÖNA GRÖNsaker" hahahah ;) förstår att ni inte förstår det mesta, förlåt för det! xD

Nej, jag är alldeles för flummig, och jag ska fixa med min ipod nu, vi hörs nog imon! :)
Pussssss ♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0