tuesday

Hej på er! :)
guud vilken dag det varit! ;)
Vart på bra humör hela dagen, och att träffa älskling gör ju bara allting bättre!♥
Skrev klart min insändare på svenskan, det blev hyffsat bra faktiskt! Sen Nationella gick ganska bra faktiskt, fick även veta att jag fick G på matteproven och att jag klarade hörförståelsen igår! :D är jättestolt faktiskt, har ju inte varit den bästa i skolan det senaste .. Menmen! Det var en riktigt bra dag iallafall! :)

Imorgon är det sista dagen för denna veckan, såååå skönt! fast, 4 dagar utan Johan är inte så gött :/ men vi får se till att träffas! (: Ska iallafall på hans fotbollsmatch imon antagligen! ;)

Nu ska jag åka och handla, hörs sen!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0