I'm boooored!

Är 2009 så...

Vad hade du för hårfärg - jävla massa olika, haha! Svart, ganska halv ljust/solblek brun, sen mörkbrun igen.
Hur lång var du – 165 eller nått
Vem var du kär i - Johan, Simon, Mikael, Felix
Hade du nån Pojk/flickvän – Jaa,Johan och Simon
Vad brukade du göra på fritiden – Blogga, sitta vid datan, hockey osv (:
Vilka umgicks du med – Massoooorrrr med människor
Var allt bättre då – Nej, det tror jag nog inte.
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Vissa minnen ja! Men jag skulle inte vilja gå igenom de året igen
Har du förändrats – Ohja, till det positiva!

Nu:
Vad har du för hårfärg – Mörkbrun typ
Hur lång är du? – 165 cm
Vem är du kär i – Joooohan! Om inte det är uppenbart menar jag, haha!
Har du nån pojk/flickvän - Jaa, Johan!
Vad brukar du göra på fritiden – Datan, sova och Tv! haha, slänger in lite träning och plugg ibland med ;)
Vilka umgås du med – De bästa!♥
Hur ser du ut? – Snyggast ftw! :D

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Klarrrrt!
Ljugit för en bra vän – Ja det har hänt..
Svikit någon – Ja..

Vem:
Skrev du senast till på msn – Ingen aning!
Kramade du senast – Johan
Sov du hos senast – Hemma
Vill du vara just nu - Hm, någon som ska äta en pizza! (a) ahaha! 
Ringde dig senast – Mamma typ.

Vad:
Drack du senast – Cooooooola!♥
Köpte du senast – Drickyoghurt
Gjorde du igår – Var i skolan, tränade, bloggade en snabbis. skrattade en masssssaaaaa med! :D
Ska du göra imorn – skolan, hem till clara, plugga och sova! (troligtvis!)
Vill du göra just nu – äta en pizzaaaa!
Åt du senast – Hm, no idea ;o
Är närmast dig som är rosa – Mitt täcke x)

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – jaa ..
Nån har sårat dig så du börjat gråta – För många gånger..


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Jaaa..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Jaa...
Jag har smugit ut utan lov - Allltiiiiiiiid! :D
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Jaaa!
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Jooodå! ;)
Jag har fuskat i ett spel – Vem har inte? ;o
Jag har struntat i ett prov – ooooooohja!


Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Nejnejnej!
Jag har druckit alkohol – Ja
Jag har tagit medecier mot drepression – Nejjj!
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Nejjj!
Jag har vaknat gråtande – Ja..
Jag har somnat gråtande – Ja..


DÖDEN:
Jag hatar begravningarVärsta som finns!
Jag har sett någon dö - Inte vad jag vet
Någon du har känt som nyligen som dött - Nej.. Lucky me!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0