YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

Haha vilken jävla dag alltså ;o
Först drog vi och käka pizza då, as gött! :D
sen drog vi hem och börja plugga, gick as bra faktiskt är inte klar, men jajaja, haha!
Sen gick vi ut och tog in hästarna och sånt, haha trodde Vindy skulle äta upp mig (a) hahahaha! xD
Sen skulle vi bädda åt mig, och jaa .. det gick ju som det gick ..
När clara skulle kasta in en madrass välter tältsängen och landar på min fot, så den är iiiicke vacker just nu alltså, vilket jävla blåmärke jag har xD haha, ska övertala henne att sova i den sängen nu (a) tror den vill mig något ont :( hahaha! jaja, blir iallafall inte någon idrott för mig imon, kan knappt gå (y) ;( haha! jaja, bloggar en sista gång sen igen :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0