11 Oktober 2010

Hej på er!
Sitter hemma hos älskling forfarande, är ledig idag, så sov här inatt igen (:♥
I helgen har vi inte gjort så mycket, i fredags var vi nere hos min granne när de eldade lite, sen gick vi en promenad och sen sov han hos mig, på lördagen åkte han hem vid ett, så åkte jag till han vid typ 5 senare, och sov här.. på kvällen kollade vi på film och myste :) Igår gick vi ut och gick lite, men inte så långt, haha! sen skulle dom köra iväg några får till slakt så åkte med ner till fåren och var där en stund.. sen åkte vi hem och kollade på tv, och sen gjorde vi inte så mycket mer, åt tacos och kollade på en jävligt bra film, vet inte vad den hette dock ;)
Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske följer med mamma in till vårdcentralen en sväng och så åker jag hem efter det, eller så stannar jag här och väntar tills Johan kommer hem, vi får se! :)
vi hörs senare, för nu ska jag käka frukost!
PUSS♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0