14 Oktober 2010

Hej på er!
Sitter i skolan just nu, är trött och hungrig haha!
Iallafall, igår åkte jag och älskling hem till han och myste massor, sen åkte vi på hockey, och det gick braaaaaigt! 4-0 till borås mot Boforsss :D Sen åkte vi hem till han så sov jag där, så skönt alltså! Sen imorse gick det mindre bra, mensvärk som faaaaen och ont i magen för att jag var hungrig men orkade inte äta, haha!

Skolan idag är helt okeyy! hade prov som gick gaaalant, och nu håller vi på med en annan grej. I eftermiddag har jag idrott, men får inte vara med så ska hjälpa till, så jag slutar vid 3 idag, lite jobbigt, men sen ska jag pussa som fanfanfan på min älskling som är den bästa som finns!

Hörs sen!
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0