18 September 2010

Godmorgon!
usch, inte min dag idag, ingenting går min väg idag och allt är kasst.
Johans mobil funkar inte - alltså vet jag inte hur han mår, eller om det händer honom något, INGENTING.
Spotify funkar inte - Nej, det funkar inte i skolan, vilket suuucks.
Jag är hungrig - jag har ätit frukost, en hyffsat stor macka, men nu är jag hungrig som faaaaaan ><
Sovit dåligt - vaknat typ varannan timma hela natten, sovit extremt oroligt och drömt massa konstiga drömmar.
Lämna Almås - Fick lämna almås och min älskling för att åka bort till min skola, vilket inte är bra någonstans.
Plugga svenska - japp, ska antingen åka till bästa vän och va med henne så får hon hjälpa mig, eller så blir det hem och plugga svenska hela dagen ..

Ja, inte min dag som sagt ..
menmen! ska försöka tagga så denna dagen kan bli bra ändå!
Nu kommer min lärare snart, PUSS!
btw, har extremt fina bilden från i helgen att visa er någon dag med ;)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0