23 Oktober 2010

Hej på er!
Kvällen igår var toppen!
Älskling kom hit vid hm, halv sju? Vet inte riktigt, men det spelar ju inte så stor roll.
Iallafall, när han kom så hade jag tänt massa ljus och gjort det mysigt, Så låg vi och myste lite. Sen åkte mina föräldrar och hämtade pizza, och då gick vi ut med hundarna. När vi kom tillbaka kom mamma och pappa hem med pizzan, så då satte jag på en film, Sex and the city 2, Den är riktigt bra faktiskt :) Sen kollade vi på hur det gick i utröstningen på idol, och sen lite på idol eftersnack. Efter det låg vi i sängen och pratade lite, och sen somnade iallafall jag, och jag har sovit så gott inatt! :)

Idag så satt jag på facebook medans älskling spelade GTA på mitt ps2, sedan åt vi frukost och vid ett typ, åkte han hem, och ja, just nu är han hemma hos sig, men han kommer ner hit senare igen, och då kanske vi ska äta tacooos! Vilket jag hoppas på, för jag är super sugen på tacos :)

Nej, jag ska jobba lite matte nu, så hörs vi senare eller imon! :)


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0