4 Oktober 2010

Hej på er!
Jag har inte bloggat för helgen har spenderats med älskling, och han är viktigare faktiskt.
Dock, så hade jag ju feber och allt det dära förra veckan ni vet? och ja, idag åkte jag och mamma in igen, och nej men hoppsan, då har jag ju körtelfeber. Känns som att den läkaren jag hade förra veckan inte var så bra eller hur?
Iallafall, i och med att jag har körtelfeber, så betyder det att;

  • Jag får inte gå ut överhuvudtaget.
  • Om jag får så ont i halsen att jag varken kan äta eller dricka, blir jag inlagd på lasarettet för att få dropp.
  • Jag kan ha fått leverproblem, så får inte anstränga mig.
  • Det finns ingen medicin mot körtelfeber så läkaren skrev ut receptbelagda (starkare) verktabletter som jag ska ta morgon och kväll.
  • Jag får inte pussas på 2-3 veckor, eller åtminstone till jag inte har feber och känner mig frisk.
  • Det finns en möjlighet att jag har både körtelfeber och halsfluss, samtidigt.



    Nej, nu ska jag kolla på tv. PUSS!

Har du en annan åsikt?
Postat av: Clara

Men stackars lilla älsklingen :'( du får inte vara sjuk! <3<3<3

2010-10-04 @ 20:17:04
URL: http://enkaxignittifyra.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0