7 Oktober 2010

Hej på er!
Usch, idag är ingen bra dag ..
Det har börjat göra ont när jag tar djupa andetag igen, och halsen börjar göra ont igen :(
Sen har mamma pratat med kanslisten på min skola, och hon sa att jag får inte gå till skolan förän jag är HELT frisk, och vem vet hur lång tid det tar?! fifan..

Sen finns det inget skolarbete att göra heller, så jag ska spela sims nu, PUSS!

Har du en annan åsikt?
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag kollar lite på tv, funderar på om jag

kanske ska ta och göra något vettigt :P

Vad händer ikväll då?

2010-10-07 @ 09:39:39
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0