8 Oktober 2010

Hej!
som ni alla kan gissa så satt jag hela dagen igår och spelade sims, och mitt liv är ju inte speciellt intressant nu när jag är sjuk, haha ;)

Men idag blir nog en bra dag, jag känner att det är fredag och är på bra humör, så ska nog locka håret idag tror jag! fick lust för det, och det blir så jävla snyggt med bara några få lockar i håret! Sen ska jag nog få vara med älskling idaag! åh vad skönt det ska bli!♥

Men nu ska jag ta mig i kragen och städa lite, fixa iordning mig och sen spela sims, haha :D
PUSS!


Har du en annan åsikt?
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag hade Anette och Felicia på besök, det var riktigt kul :)

Vad ska du göra i helgen då? :)

2010-10-08 @ 12:57:15
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0