Dagens..

Klädsel: Underkläder, leggings, mjukisbyxor, topp, tröja, tjocktröja och strumpor!
Smink: inte någonting.
Frisyr: vanligt, hängande. 
Låt: Still Counting - Volbeat
Vill ha: skolan slutar så jag får pussa på min älskling!
Sjuka: ingenting! :D
Drog: musik och min teleföööön
Saknad: älskling :(
Köp: inte någonting än iallafall
Godis: inget än så länge, men blev fett sugen på polly! x)
Attityd: bra faktiskt!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: hm, behöver jag duscha? nej orkar inte
Bästa: pussa på älskling
Värsta: lämna älskling =(


Still counting - Volbeat

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0