><

Hej på er!
ååh, min dag är helt förstörd!
började toppen hemma hos älskling och i skolan fick vi veta att om vi blev klara så slapp vi våran lektion i eftermiddag, (jag blev klar så är hemma nu) så kul, va i skolan i 2 timmar, kändes väldigt onödigt att åka till skolan för att va där i 2 timmar..

Iallafall, när jag kom hem och gjorde mat, så ringde den läkaren jag hade när jag va inne för min körtelfeber och berättar att jag har höga levervärden, som man kan få av körtelfeber, så ja nu är jag tillbaka på stadiet där jag inte ens får anstränga mig, och sen ingen idrott på minst 4 veckor till (y) Tjena vad jag kan säga hejdå till mitt idrottsbetyg (y) ;(

aja, min dag är kass.
ska klippa mig sen, får se om jag vågar göra något med det, isåfall får ni bild på't..
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0