Vad skulle jag göra utan min underbara pojkvän?
Du stöttar mig alltid, i både dåliga och bra val, du lyssnar på mig när jag säger Nej.
Du finns där när jag verkligen behöver dig, och du finns där, för minsta lilla grej.
Gör jag ett dåligt val, finns du där och stöttar mig när alla går emot.
Behöver jag någon att gråta mot, är det du som ställer upp..♥
Jag tror inte du förstår hur mycket du betyder för mig, du gör min dag, varje dag!
Utan dig är jag ingenting, men tillsammans med dig är jag allt!♥


Det är dig jag vill ha vid min sida, nu och föralltid!
Jag vill leva mitt liv med dig, det är jag säker på.♥
Jag hoppas bara att du känner likadant..♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0