"Jag älskar dig"

"Jag älskar dig" fick bli min funderande rubrik.

Jag älskar dig, I love you, Seni Seviyorum, Mahal Kita, ja man kan säga det på måånga olika språk, och många olika sätt. Men om man tänker efter, det finns människor som säger det utan mening, bara för att säga det. Det finns människor som säger det, och inte får höra det tillbaka. Sen finns det de människor som inte säger det, men visar det. Det finns människor som säger det till sin flickvän/pojkvän, till sitt husdjur, till en vän eller familjemedlem. Man kan säga det till så många olika personer, och på så många olika sätt.

Jag har upptäckt en sak, det känns inte som att "jag älskar dig" räcker att säga till Johan längre, Jag vill kunna säga så mycket mer, jag älskar honom mer än allt i hela världen, mer än allt annat och det finns inte ord till att förklara det, vilket jag stör mig på! Jag vill kunna säga "Jag älskar dig"x100000 (gånger 100000). Men det går inte. Men jag hoppas att han kan förstå hur otroligt mycket jag älskar honom, det är sjukt!


Har du en annan åsikt?
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Det är bra, är lite trött bara :P

Vad har du för dig nu då? :)

2010-10-06 @ 12:01:00
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Emma och Bea

Hejhej ville bara säga att vi har en tävling på våran blogg där du kan vinna färglinser :D !



Var gärna med

Lycka till! / Emma och Bea

2010-10-06 @ 13:03:56
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0