14 September 2010

Hej på er!
Jag sitter i skolan just nu såklart :)
JUSTE, JAG HAR NAMNSDAG IDAG! :D

Igår åkte jag hem till älskling efter skolan och sen så sov jag där inatt igen för min mamma hade magsjuka så jag ville ju inte bli smittad nu, haha ;) Vi låg och myste till dirty dancing och sen låg vi och pussades ett bra tag, sen sov vi, massa mys iallafall! <3

Idag så har jag bara varit i skolan och så, haft svenska, men det gick faktiskt bra! :)
nu i eftermiddag har vi engelska i 3 timmar med, haha, blir ju.. "roligt"? haha ;)

Efter skolan blir det älskling igen, sen skjutsar han ner mig samtidigt som han ska till sin träning, och sen ska jag försöka få han att komma förbi mig en stund så jag kan pussa lite mer på honom (a)

Orkar egentligen inte blogga, kommer kanske ett längre inlägg senare eller nått!
PUSS!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0