2 september 2010

Hej på er!
Har lunch om 7 minuter, men kände att jag kunde blogga lite! :)

Nu har jag haft Mediakunskap/programhantering, och även idag jobbade vi med Excel eller vad det heter.. det var lite små drygt faktiskt, men det gick bra ändå typ.

Dock så fick vi nu veta att vi kanske inte alls slutar tidigt ?! vafan liksom, palla vänta till 15.10 om man går den jävla rundan på typ 40 minuter och är klar vid ca 13.10? :s  aja, vi får väl se, jag hoppas fan att vi ska sluta tidigare, annars går jag därifrån, haha! Nej men jag hade velat göra det iallafall ..

Aja, nu är det snart lunch om kanske 4 minuter, så hejsvejs på eeeeer!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0