22 September 2010

Hej på er!
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev nu, men har hänt en massa i helgen och så.
Varit med älskling typ hela tiden utanför skolan, älskar det!♥
Slutade vid 11.10 idag, åkte bort till älskling och pussade på han en bra stund, och gick sedan ner till stan och sen vidare till knalleland, åt och åkte sen tillbaka till stan, haha! gick och mötte älskling och sedan tog vi bussen till ulricehamn för att åka till ungdomsmottagningen, så typ nästa vecka ska jag byta till P-stav istället för mina mini piller..

Aja, jag ska lägga mig och kolla på en film nu, och så hörs vi en annan gång!
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0