24 September 2010

Hej på er!
Vad säger ni, ÄNTLIGEN FREDAG! :D
känns riktigt bra, men samtidigt inte, veckorna går så otroligt fort, och jag klagar inte så, men ligger efter i svenskan och engelskan, så de är liite jobbigt, men ska försöka göra klart det i helgen..

Just nu är jag i skolan, och jag har feber :( hade inte det imorse, men tog med termometern till skolan och så visade det sig att jag har feber nu iallafall :( men jag mår riktigt bra ändå faktiskt!

Ikväll blir det hockey med älskling! :D♥ Ska bli kul att få visa han den plats där jag gjort av med så mycket känslor, och där jag får så otroligt mycket känslor. Det ska bli underbart!♥

Jag är faktiskt redan klar med de två uppgifterna vi fick idag! Jag är stolt! så efter rasten ska jag fortsätta med en gammal uppgift som jag inte är klar med :) I eftermiddag blir det matte, mår jag bra är jag med på den, annars frågar jag om jag kan få lägga mig i vilorummet en stund.

Vi hörs hemma sen eller nått! :)
PUSS!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0