25 September 2010

Hej på er!
Till att börja med.. Hockeyn igår ska vi inte ens prata om, så jäkla pinsamt!

Iallafall, idag var jag och älskling inne i borås, var lite jobbigt ett tag pga att jag har svårt att ta djupa andetag, men det gick, men jag har upptäkt att jag har gått och blivit snål ;o haha! jag köpte ett par benvärmare, mat och en liten dricka idag, det var allt. eller nej, jag köpte en jacka för 999:- men mamma och pappa ska betala hälften, så de räknas knappt! ;) haha!

Nej, men när vi kom hem, var det så jobbigt att ta djupa andetag att mamma ringde till sjukhuset, och idag blir det inte sjukhuset eller akuten iallafall, men imorgon ska vi nog boka en tid så vi får åka in imon.. Behöver kollas upp känner jag!. Men jag är lite tjurig, för jag får inte anstänga mig eller hålla på med massa jobbiga saker, jag får inte gå utanför huset, får inte va ute överhuvudtaget, och så, vilket är tråkiiigt! Men får ladda upp med maaaassa film!

Johan åkte hem innan, men han kommer väl om någon/några timmar igen, så de blir nog bra!
Men jag ska kolla på en film nu, hörs kanske senare, eller om jag orkar/hinner imon!
PUSS!

Har du en annan åsikt?
Postat av: Olavmathilda

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-04-02 @ 11:49:38
URL: http://olavmathilda.blogmentions.com

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0