27 September 2010

Hej på er!
Jag är jättesjukis :o
Kan inte ta djupa andetag för då gör de ont i mellangärdet(har varit så i någon vecka nu) plus att hostar jag så gör det ont med. Jag har feber, och halsmandlarna eller vad det är har svullnat upp, och de gör jävulskt ont att nysa&svälja(inte samtidigt då förstås! går det ens?)
Så jag har fått tid på vårdcentralen idag klockan 13.20, och då följer älskling och mamsen in dit. Men vi får hoppas på det bästa, för jag har valt en jävligt dålig tid att bli sjuk på..

För imorgon fyller älskling 16, på onsdag är det hockey(inte lika viktigt, men ändå), på torsdag har vi varit ihop i 6 månader, och det ska vi fira på fredag, så fan om de är något allvarligt eller nått nu..

aja, ska ut i köket och få i mig lite frukost, är vrålhungrig!

Hörs efter vårdcentralen eller nått!
PUSS!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0