29 September 2010

Hej!
Jag orkade inte blogga igår, mådde inte helt okej och sen åkte jag till älskling efter han kommit hem.
tihi, min älskling fyllde ju 16 igår, och jag skulle bloggat om det innan jag åkte, men hann inte riktigt.
Iallafall, jag åkte hem till älskling vid halv fem typ, så låg vi i soffan och myste massor typ heeela dagen, så jävla mysigt!♥

Idag var jag sjuk igen.. men älskling slutade tidigt så han åkte ner hit vid 2 typ :) sen låg vi och myste och pratade och så, sen åkte vi på hockeyn på kvällen, det dummaste valet EVER. fyfan vad kallt det var! :( menmen..


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0