3 September 2010

Hej på er!
Jag är hemma nu, eller ja de har jag varit ett bra tag egentligen ..

Iallafall, jag gick till skolan med feber imorse, vilket inte var så smart, men det fick gå. Drog ifrån skolan på lunchen och gick ner till stan för att följa med mikaela till banken, satte mig sedan och väntade på pappa till ett typ.. Åkte och hämtade först mamma, och sedan älskling. Sedan åkte vi till Fristad och handlade och sedan vidare hem. Johan är ju hemma och städar och lite så, och sedan kommer antingen han ner hit eller så åker jag upp till han, vi får se.

Har ont i huvudet och feber atm, så nu lägger jag mig i sängen och väntar på att älskling ska ringa..
Pussss!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0