Hockey

Jaa, nu har Hockeyallsvenskan börjat, Borås HC spelar borta mot Rögle BK, och åh vad glad jag är! Men samtidigt inte..

Jag älskar hockey, ingen tvekan om det. Men det gör så att det blir mindre tid med Johan, och jag tycker redan det är svårt att vara utan honom när han tränar eller spelar match. Okej, jag tror att han kommer följa med mig på endel matcher bara för min skull, men samtidigt, jag kan inte säga till att han måste följa med på alla matcher liksom. och jag kommer nog inte gå på alla matcher iår, de tror jag inte, men jag vill gå på så många som jag kan verkligen, för det är något av det bästa som finns verkligen! Men ja, Johan är det viktigaste som finns för mig, för utan honom är jag ingenting..

Nej, nu står de 3-0 till Borås HC så nu ska jag lyssna vidare, och vi hörs imon!

PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0