Johan Hedendahl

åh, Jag älskar dig baby! Det finns ingen som du, och ingen får mig att må så otroligt bra som du gör!♥

Du älskar mig för den jag är och det är så skönt, att slippa vara någon annan när jag är med dig. Jag kan vara fjantig och barnslig, samtidigt som jag kan vara allvarlig eller busig eller hur som helst. Och du vill bara ha mig, ingen annan, och du vill inte ha mig bara för att ha någon, utan jag vet att du verkligen älskar mig..♥

Du är den jag vill leva med och ha vid min sida, det är dig jag vill få vakna upp jämte varje dag, Det är bara dig jag vill ha!♥ Jag kan inte se mig själv med någon annan, jag kollar inte på andra killar, för jag tycker ingen annan är snygg eller ser bra ut. Men när jag ser dig, får jag fjärilar i magen och jag blir så otroligt glad även om det inte alltid syns .. Det ska vara du och jag föralltid älskling, för utan dig är livet inte värt att leva, utan dig har jag ingen glädje kvar..♥

Ja jag är fjollig som säger så, men det är sant .. Du har mitt hjärta älskling, det är ditt val vad du vill göra med det ..♥


Ida♥Johan


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0