luunchtime eller nått..

Hej på er!
jag har lunch i tio minuter till typ.

Vi har hållt på med photoshop hela morgonen, as kul faktiskt! Så nu kan jag lite iallafall! :D
Nu i eftermiddag ska vi ut och fota tror jag det var? de är också nice, så jag kanske kan försöka komma ihåg och ta några mobil bilder som jag slänger upp ikväll isåfall! måste bli bättre på det iallafall ;)

Jag mår lite si sådär idag dock, börjar få huvudvärk och det värker i ögonen(varför har man aldrig med glasögonen när man väl behöver dom?..) Men jag ska överleva ändå, kanske blir bättre med lite frisk luft? Ja man kan ju alltid hoppas!

Efter skolan ska jag ju som sagt hem till älskling, kanske åker med han när han lämnar sin moppe med, vi får se.. Men jag tror jag gör det, vill ju få va med han så länge som möjligt.

hm, har egentligen inget vettigt att skriva, så kanske är dags att sluta? (;

PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0