matte i 3h nu (y)

Hej på er!
Jag ska ha matte om 5 min, så tänkte blogga lite snabbt bara :)
Vet inte hur mycket mer jag kommer blogga idag nämligen, eftersom det är hockey ikväll och så :)

Helgen ska spenderas med älskling hoppas jag, han kommer ner till mig ikväll efter hans match, och efter jag kommit hem ifrån hockeyn, och så kollar vi säkert på någon film eller nått, vi får se, och sen sover han hos mig inatt :) Sen imon får vi se vad vi gör, om vi åker hem till han eller om vi stannar hemma hos mig, ja, de märker vi :)

Jag kanske slänger upp dagens outfit senare om jag vill, men räkna inte med det, haha ;)

Hörs senare eller nått! :)
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0