Cheez

Hej!
Jag fick en kommentar för någon dag sen från en anonym person som undrade om jag ens kan sjunga, ja det kan jag, annars hade jag väl inte velat söka till idol? har fått höra att jag sjunder bra utav väldigt många personer, men jag har sån otrolig scenskräck att jag aldrig klarar av att visa upp min röst inför hela världen, inte ens inför min pojkväns familj, så tyvärr är jag körd på det området. Men jag tänkte att om jag får hem min digitalkamera av min bror snart så kan jag spela in en video till er där jag sjunger, så ni kan få höra det själva och säga vad ni tycker. Låter det som en bra idé? :)

Iallafall, jag sitter här nu, ska bara borsta tänderna och packa väskan sen är jag klar, känns braaa! bussen går om 30 min, så ska gå om 20, men tänkte att jag skulle blogga innan, hihi :) Vet att jag skrev igår att jag skulle visa upp min tshirt jag köpte igår, har ingen kamera hemma kom jag på, men kanske tar med den till Johans farfar, så då lovar jag att ta kort på den :)

Nu ska jag borsta tänderna, PUSS!

En hyffsat gammal bild på mig, vettisjutton när jag tog den med camen ;p


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0